Babyshower organiseren?

Wil je een babyshower organiseren? Dan kun je natuurlijk je gasten in je eigen huis ontvangen, hapjes rondbrengen, drankjes inschenken en geen tijd overhouden om je vrienden en familieleden daadwerkelijk te spreken. Of je kiest ervoor om een babyshower te organiseren op locatie. Bij Amicaal in Grou leggen wij jouw gasten tijdens jouw babyshower in de watten met drankjes en overheerlijke versnaperingen, terwijl jij je kunt concentreren op jouw gasten. Stukjes oranjekoek met een foto of versiering? Smakelijke hartige babyshower hapjes? In overleg met jou wordt bepaald wat we serveren. Jouw babyshower organiseren bij Amicaal in Grou garandeert totale ontzorging van jou.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Ronald en Sellie denken graag met je mee om jou een geheel verzorgde babyshower te bieden. Bel ons op 0566-623030 of 06-41150711 of stuur een mailtje naar info@amicaalgrou.nl

High tea € 20 p.p. - vanaf 4 personen

De hartigheden en zoetigheid wordt op etagères gepresenteerd. 

  • Diverse theesoorten (onbeperkt)
  • Mini clubsandwich carpaccio
  • Mini bolletje warm gerookte zalm
  • Mini wrap Caesar
  • Koffiebroodje met rozijnen en pudding
  • Appeltaart met gezoete room
  • Mini croissants met jam
  • Mini oranjekoek
  • Hangop met vers fruit
  • Lolly van witte chocolade en crunch van dumkes
  • Chocoladebrownie met caramel en noten

 

Al het eten kan zwangerproof worden besteld!

 

Lunchsuggestie €13,- PP

Rustiek brood  (40 g.) belegd met:

- Carpaccio met basilicummayonaise, pesto, Reypenaer kaas en macadamia
- Geitenkaas, walnoten, gegrilde paprika en balsamicostroop
- Zalm met komkommer, mosterd, dille en creme fraiche
- Beenham met honingmosterdsaus, zontomaat en pijnboompitjes
-Ceaser met kip, parmezaan, anjovismayonaise, gekookt ei en gedroogd spek

Uit te breiden met:
- Warme snack €2,50
- Minisoepje €2,-

TIP: Trakteer je kennis, collega of dierbare op een diner- of borrelbon

Scroll naar boven